Sistem Pengurusan ISO UPM
SELAMAT DATANG,
UPM | Kolej Lima Belas
PEJABAT PENDAFTAR | Konvensyen KIK Kali ke-7

MINIT MESYUARAT JAWATANKUASA KUALITI (JK KUALITI)
UNIVERSITI PUTRA MALAYSIA TAHUN 2021


MESYUARAT JAWATANKUASA KUALITI UPM
* Sebelum ini dikenali sebagai Jawatankuasa ISO (JKISO)

 
Bil.
Tarikh Mesyuarat
Minit Mesyuarat
 
1.
18 Februari 2021
Minit Mesyuarat Jawatankuasa Kualiti Kali ke-50  
Agenda Mesyuarat Jawatankuasa Kualiti Kali ke-50  
Agenda 2.0 - Pengesahan Minit Mesyuarat Jawatankuasa Kualiti Kali ke-49  
Agenda 3.0 - Tindakan Susulan Mesyuarat Jawatankuasa Kualiti ke-49  
Agenda 4.0 - Laporan Dokumentasi (QMS & ISMS)  
Agenda 5.0 - Laporan Audit (QMS & ISMS)  
Agenda 6.0 - Laporan Pencapaian Objektif ISO  
+
Agenda 6.0 (a) - Laporan Pencapaian Objektif QMS  
  + Agenda 6.0 (a) (i) - Laporan Pencapaian Key Performance Indicator (KPI) Tahun 2020  
  + Agenda 6.0 (a)(ii) - Laporan Pencapaian Pelan Fungsian dan Aras Tahun 2020  
    + Lampiran Agenda 6.0 (a) (ii) - Laporan Penuh Pencapaian Pelan Fungsian dan Aras Tahun 2020  
  + Agenda 6.0 (a)(iii) - Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan Tahun 2020  
+
Agenda 6.0 (b) - Laporan Pencapaian Objektif ISMS Tahun 2020  
Agenda 7.0 (a) & (b) - Laporan Maklum Balas Pihak Berkepentingan ISO Tahun 2020  
Agenda 8.0 - Laporan Penilaian Risiko ISO  
+ Agenda 8.0 (a) - Laporan Penilaian Risiko QMS Tahun 2020 (HY2)  
+ Agenda 8.0 (b) - Laporan Penilaian Risiko ISMS Tahun 2020  
Agenda 9.0 - Laporan Latihan Universiti  
Agenda 10.0 - Laporan Pengurusan Rekod Universiti  
+ Lampiran Agenda 10 - Garis Panduan Pengurusan Keselamatan Perlindungan Dokumen Rasmi UPM  
Agenda 11.0 - Hal-hal Lain  
+ Agenda 11 (a)- Cadangan Perluasan Skop ISMS  
2. 29 Julai 2021 Minit Mesyuarat Jawatankuasa Kualiti Kali ke-51  
Agenda Mesyuarat Jawatankuasa Kualiti Kali ke-51  
Agenda 1.0 - Aluan Pengerusi  
Agenda 2.0 - Pengesahan Minit Mesyuarat Jawatankuasa Kualiti Kali ke-50  
Agenda 3.0 - Tindakan Susulan Mesyuarat Jawatankuasa Kualiti ke-50  
+ Lampiran Agenda 3.0 - Justifikasi Penurunan Sasaran Pelan Fungsian dan Aras Tahun 2021  
Agenda 4.0 - Laporan Dokumentasi (QMS & ISMS)  
+ Lampiran Agenda 4.0 - Draf Perubahan Dokumen Skop Pengurusan  
Agenda 5.0 - Laporan Audit (QMS & ISMS)  
Agenda 6.0 - Laporan Pencapaian Objektif ISO  
+ Agenda 6.0 (a) - Laporan Pencapaian Objektif QMS  
  + Agenda 6.0 (a) (i) - Laporan Pencapaian Key Performance Indicator (KPI) Januari - Jun Tahun 2021  
  + Agenda 6.0 (a)(ii) - Laporan Pencapaian Pelan Fungsian dan Aras Januari - Jun Tahun 2021  
    + Lampiran Agenda 6.0 (a) (ii) - Laporan Penuh Pencapaian Pelan Fungsian dan Aras Januari - Jun Tahun 2021  
  + Agenda 6.0 (a)(iii) - Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan Januari - Jun Tahun 2021  
+ Agenda 6.0 (b) - Laporan Pencapaian Objektif ISMS Januari - Jun Tahun 2021  
Agenda 7.0 - Laporan Maklum Balas Pihak Berkepentingan ISO QMS & ISMS Januari - Jun Tahun 2021  
Agenda 8.0 - Laporan Penilaian Risiko ISO  
+ Agenda 8.0 (a) - Laporan Penilaian Risiko QMS Januari - Jun Tahun 2021 (HY1)  
+ Agenda 8.0 (b) - Laporan Penilaian Risiko ISMS Januari - Jun Tahun 2021  
Agenda 9.0 - Laporan Latihan Universiti  
Agenda 10.0 - Laporan Pengurusan Rekod Universiti  
Agenda 11.0 - Hal-hal Lain  
+ Agenda 11 (a) - Maklum Balas Cadangan Perluasan Skop ISMS UPM  
3. 02 Disember 2021 Minit Mesyuarat Jawatankuasa Kualiti Kali ke-52  
Agenda Mesyuarat Jawatankuasa Kualiti Kali ke-52  
Agenda 2.0 - Pengesahan Minit Mesyuarat Jawatankuasa Kualiti Kali ke-51  
Agenda 3.0 - Tindakan Susulan Mesyuarat Jawatankuasa Kualiti ke-51  
Agenda 4.0 - Laporan Dokumentasi (QMS & ISMS)  
+ Lampiran Agenda 4.0 - Statistik Dokumen ISO Belum Pinda Tahun 2018  
Agenda 5.0 - Laporan Audit (QMS & ISMS)  
Agenda 9.0 - Laporan Latihan Universiti  
Agenda 10.0 - Laporan Pengurusan Rekod Universiti  
Agenda 11.0 - Hal-hal Lain  
+ (a) Takwim Aktivti Kualiti Perkhidmatan UPM Tahun 2022  
+ (b) Penambahbaikan Pelan Fungsian dan Aras Tahun 2022  
+ (c) Penambahbaikan Piagam Pelanggan Skop Perkhidmatan Utama Pengajian Siswazah Tahun 2022  
+ (d) Keperluan Penamaan Lantikan Jawatankuasa Kualiti PTJ  


 
 
 
 
   
22
APRIL

TARIKH MULA PELAKSANAAN AUDIT DALAMAN ISO UPM (QMS & ISMS) TAHUN 2024
(Tarikh sebenar ditentukan oleh PTJ)
Lokasi: Semua PTJ di bawah Skop Pensijilan QMS & ISMS UPM

28
JUN

TARIKH AKHIR PELAKSANAAN AUDIT DALAMAN ISO UPM (QMS & ISMS) TAHUN 2024
(Tarikh sebenar ditentukan oleh PTJ)
Lokasi: Semua PTJ di bawah Skop Pensijilan QMS & ISMS UPM


 
   
  Pusat Jaminan Kualiti, UPM
Centre for Quality Assurance (CQA)
 
 
 

Prof. Dr. Amin Ismail
Pengarah
03-9769 1504, aminis@upm.edu.my

Prof. Madya Dr. Noor Syamilah Zakaria
Timbalan Pengarah
03-9769 1435, syamilah@upm.edu.my

Pn. Haslida Hassan
Ketua Bahagian Pengurusan Kualiti Perkhidmatan
03-9769 1025, haslida@upm.edu.my 

Cik Aidawati Ramali
Menjalankan Tugas Ketua Bahagian Pengurusan Kualiti Akademik dan Akreditasi
03-9769 1525, aidawati@upm.edu.my

Pn. Zenaida Md Zenon
Ketua Seksyen Audit Kualiti
Bahagian Pengurusan Kualiti Perkhidmatan
03-9769 1512, zenaida@upm.edu.my

Pn. Shamriza Shari 
Ketua Seksyen Dokumentasi
Bahagian Pengurusan Kualiti Perkhidmatan
03-9769 1511, shamriza@upm.edu.my 

En. Salahuddin Ahmad Ayob
Ketua Seksyen Data dan Daftar Program
Bahagian Pengurusan Kualiti Akademik dan Akreditasi
03-9769 1598, aa_salahuddin@upm.edu.my
Pn. Rahmawati Umar
Ketua Seksyen Swaakreditasi dan Badan Profesional
Bahagian Pengurusan Kualiti Akademik dan Akreditasi
03-9769 1510, rahwati@upm.edu.my
En. Ahmad Hafizd Hitam
Ketua Seksyen Pentadbiran dan Kewangan
Bahagian Pentadbiran
03-9769 1513, hafizd_hitam@upm.edu.my
Pn. Siti Fatimah Hasim
Penolong Pegawai Tadbir Kanan
Bahagian Pengurusan Kualiti Perkhidmatan
03-9769 1555, sfatimah@upm.edu.my
Pn. Noor Idmawatie Mohd Idris
Setiausaha
03-9769 1504, nooridma@upm.edu.my

Pn. Kasmaria Zawawi
Pembantu Tadbir Kanan (Perkeranian/Operasi)
Bahagian Pengurusan Kualiti Perkhidmatan
03-9769 1485/1508, uda@upm.edu.my

Pn. Norliyani Anor
Pembantu Tadbir Kanan (Perkeranian/Operasi)
Bahagian Pengurusan Kualiti Akademik dan Akreditasi
03-9769 1486/1508, norliyani@upm.edu.my

Pn. Anis Syahirah Abdullah
Pembantu Tadbir (Perkeranian/Operasi)
Bahagian Pengurusan Kualiti Akademik dan Akreditasi
03-9769 1483/1508,
anisyahirah@upm.edu.my

Cik Nor Syazila Abdul Rahim
Pembantu Tadbir (Perkeranian/Operasi)
Bahagian Pentadbiran
03-9769 7697/1508,
syazila.rahim@upm.edu.my

En. Izzul Muzakkir Aris
Pembantu Tadbir (Perkeranian/Operasi)
Bahagian Pengurusan Kualiti Perkhidmatan
03-9769 1435/1508,
izzulmuzakkir@upm.edu.my

Pn. Rosyati Zainuddin
Pembantu Operasi
Bahagian Pentadbiran
03- 9769 1488,
rosyati@upm.edu.my

 
 
Statistik Web Hits
       
 
Hit Hari Ini
:
4
 
Hit Semalam
:
542
 
Jumlah Hit
:
2062221
 
 
Hakcipta Terpelihara © 2012 Pusat Pembangunan Maklumat Dan Komunikasi (iDEC), Universiti Putra Malaysia
PENAFIAN: Pejabat Pendaftar, UPM tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan yang dialami kerana maklumat dalam laman Web Portal ini
Paparan terbaik menggunakan Internet Explorer 7.0 atau Mozilla Firefox dengan resolusi 1024 x 768