+ Senarai Juruaudit Dalaman Universiti yang bertugas tahun 2024
+ Senarai Juruaudit Dalaman ISO UPM (Rujuk pada portal eISO di bawah pautan MUAT TURUN)
+ Senarai PTJ di bawah Pensijilan ISO UPM (Rujuk pada portal eISO di bawah pautan MUAT TURUN)
+ Jadual Perancangan Audit – Diluluskan pada Mesyuarat JK Kualiti Universiti Putra Malaysia kali ke-58 pada 18 Disember 2023 (Minit 58.10.1) (Rujuk pada portal eISO di bawah pautan MUAT TURUN)
AUDIT DALAMAN SISTEM PENGURUSAN KUALITI (QMS) &
SISTEM PENGURUSAN KESELAMATAN MAKLUMAT (ISMS)
Tahun 2023
+ Borang Penamaan Ketua Juruaudit Dalaman QMS dan ISMS dan Maklum balas Tarikh Audit Dalaman QMS dan ISMS (https://forms.gle/BiQPzVTXPhs2mqK47) - dilengkapkan selewat-lewatnya pada 2 April 2023
+ Senarai Juruaudit Dalaman ISO UPM (Rujuk pada portal eISO di bawah pautan MUAT TURUN)
+ Senarai PTJ di bawah Pensijilan ISO UPM (Rujuk pada portal eISO di bawah pautan MUAT TURUN)
+ Jadual Perancangan Audit – Diluluskan pada Mesyuarat JK Kualiti Universiti Putra Malaysia kali ke-55 pada 15 Disember 2022 (Minit 55.10.1) (Rujuk pada portal eISO di bawah pautan MUAT TURUN)
AUDIT DALAMAN SISTEM PENGURUSAN KUALITI (QMS) &
SISTEM PENGURUSAN KESELAMATAN MAKLUMAT (ISMS)
Tahun 2022
+ Borang Penamaan Ketua Juruaudit Dalaman QMS dan ISMS dan Maklum balas Tarikh Audit Dalaman QMS dan ISMS (https://forms.gle/AVXxT1JZjhkNG2iL8 ) - dilengkapkan selewat-lewatnya pada 30 Mac 2022
+ Dokumen rujukan dan templat borang berkaitan boleh dirujuk dalam Google Drive berikut:
(Nota: Guna emel upm.edu.my untuk mendapat akses dokumen tersebut)
1. Panduan Pelaksanaan Audit Dalaman QMS dan ISMS
2. Panduan Pelaksanaan Audit Tidak Bersemuka (Remote Audit)
3. Templat Jadual Audit Dalaman QMS
4. Templat Jadual Audit Dalaman ISMS
5. Pemakluman bagi Pelaksanaan Audit Dalaman QMS dan ISMS tahun 2022 (emel bertarikh 3 Mac 2021)
6. Senarai Juruaudit Dalaman Universiti yang bertugas tahun 2022
7. Senarai Juruaudit Dalaman ISO UPM (Rujuk pada portal eISO di bawah pautan MUAT TURUN)
8. Senarai PTJ di bawah Pensijilan ISO UPM (Rujuk pada portal eISO di bawah pautan MUAT TURUN)
9. Jadual Perancangan Audit – Diluluskan pada Mesyuarat JK Kualiti Universiti Putra Malaysia kali ke-52 pada 2 Disember 2021 (Minit 52.10.1) (Rujuk pada portal eISO di bawah pautan MUAT TURUN)
a. Minit Mesyuarat Jawatankuasa Kualiti UPM Agenda 11.0 (a)
b. Takwim Aktiviti ISO
AUDIT DALAMAN SISTEM PENGURUSAN KUALITI (QMS) &
SISTEM PENGURUSAN KESELAMATAN MAKLUMAT (ISMS)
Tahun 2021
+ Dokumen dan Rakaman Perbincangan Pelaksanaan 'Remote Audit' pada 27 Julai 2021
Nota: Tarikh audit dalaman PTJ boleh dipinda sebanyak mana pun pindaan, selagi tidak melebihi tarikh akhir yang ditetapkan (30 September 2021). Sebarang pindaan tarikh boleh lengkapkan Borang Pindaan Tarikh Audit Dalaman QMS dan ISMS PTJ sebagaimana berikut
+ Borang Penamaan Ketua Juruaudit Dalaman QMS dan ISMS
(https://forms.gle/fEWUVWGyswXeCuK59) - dilengkapkan selewat-lewatnya 5 hari bekerja sebelum tarikh audit Dalaman PTJ
TARIKH MULA PELAKSANAAN AUDIT DALAMAN ISO UPM (QMS & ISMS) TAHUN 2024 (Tarikh sebenar ditentukan oleh PTJ) Lokasi: Semua PTJ di bawah Skop Pensijilan QMS & ISMS UPM
28
JUN
TARIKH AKHIR PELAKSANAAN AUDIT DALAMAN ISO UPM (QMS & ISMS) TAHUN 2024 (Tarikh sebenar ditentukan oleh PTJ) Lokasi: Semua PTJ di bawah Skop Pensijilan QMS & ISMS UPM
Pusat Jaminan Kualiti, UPM Centre for Quality Assurance (CQA)
Prof. Ir. Ts. Dr. Abd. Rahim Abu Talib
Pengarah
03-9769 1504, abdrahim@upm.edu.my
Prof. Madya Dr. Noor Syamilah Zakaria
Timbalan Pengarah
03-9769 1435, syamilah@upm.edu.my
Pn. Haslida Hassan
Ketua Bahagian Pengurusan Kualiti Perkhidmatan
03-9769 1025,
haslida@upm.edu.my
Cik Aidawati Ramali
Menjalankan Tugas Ketua Bahagian Pengurusan Kualiti Akademik dan Akreditasi
03-9769 1525,
aidawati@upm.edu.my
Pn. Zenaida Md Zenon
Ketua Seksyen Audit Kualiti
Bahagian Pengurusan Kualiti Perkhidmatan
03-9769 1512, zenaida@upm.edu.my
Pn. Shamriza Shari
Ketua Seksyen Dokumentasi
Bahagian Pengurusan Kualiti Perkhidmatan
03-9769 1511,
shamriza@upm.edu.my
En. Salahuddin Ahmad Ayob
Ketua Seksyen Data dan Daftar Program
Bahagian Pengurusan Kualiti Akademik dan Akreditasi
03-9769 1598, aa_salahuddin@upm.edu.my
Pn. Rahmawati Umar Ketua Seksyen Swaakreditasi dan Badan Profesional
Bahagian Pengurusan Kualiti Akademik dan Akreditasi 03-9769 1510, rahwati@upm.edu.my
En. Ahmad Hafizd Hitam Ketua Seksyen Pentadbiran dan Kewangan Bahagian Pentadbiran 03-9769 1513, hafizd_hitam@upm.edu.my
Pn. Siti Fatimah Hasim Penolong Pegawai Tadbir Kanan Bahagian Pengurusan Kualiti Perkhidmatan 03-9769 1555,
sfatimah@upm.edu.my
Pn. Noor Idmawatie Mohd Idris Setiausaha
03-9769 1504, nooridma@upm.edu.my
Pn. Kasmaria Zawawi Pembantu Tadbir Kanan (Perkeranian/Operasi)
Bahagian
Pengurusan Kualiti Perkhidmatan 03-9769 1485/1508,
uda@upm.edu.my
Pn. Anis Syahirah Abdullah Pembantu Tadbir (Perkeranian/Operasi)
Bahagian
Pengurusan Kualiti Akademik dan Akreditasi 03-9769 1483/1508, anisyahirah@upm.edu.my
Cik Nor Syazila Abdul Rahim Pembantu Tadbir (Perkeranian/Operasi)
Bahagian Pentadbiran
03-9769 7697/1508,
syazila.rahim@upm.edu.my